fbpx

מהם היתרונות באוטומציה של שירות לקוחות?

שירות לקוחות הוא חלק בלתי נפרד מהעסק. אוטומציה של שירות לקוחות מאפשרת לעסקים לספק שירות איכותי יותר ללקוחות.

לקוח יכול להיות מרוצה מחברה רק כי יש לו חווית לקוח טובה, אפילו אם המוצר טעון שיפור. זו הסיבה שעסקים גדולים משקיעים באוטומציה כדי לשמור על מוניטין ולספק שירות טוב יותר ללקוחות.

מעבר לכך שאוטומציה יעילה, אם מתכננים את הביצוע כמו שצריך, היא גם הופכת את האינטראקציה בין הלקוח לעסק לאישית יותר, מה שמביא תועלת לשני הצדדים בדרכים שונות.

ישנם יתרונות רבים לשימוש בפלטפורמות אוטומציה של שירות לקוחות. המובהק ביותר הוא עלות-יעילות השימוש בבינה מלאכותית לטיפול בבקשות תמיכת לקוחות.

ניתן להכשיר בינה מלאכותית להתמודד עם סוגים שונים של בקשות לשירות לקוחות ולהיות יעילים בכל הנוגע לטיפול בבקשות חוזרות. לדוגמה, אם לחברה יש שני נציגי שירות בצ'אט, אך כל הלקוחות שפונים זקוקים לעזרה בבעיה X, יהיה יעיל יותר להשתמש בבינה מלאכותית עבור סוג בקשה ספציפי זה ולחסוך אנרגיות ובעיקר עלויות על כוח אדם.

יתרון נוסף הוא כי בינה מלאכותית יכולה לבצע משימות בזמן אמת 24/7 מבלי להתעייף או להסיח את הדעת. לבני אדם יש גבול לכמה הם יכולים לעבוד ביום ובסופו של דבר להתעייף או להשתעמם מהמשימות שלהם, מה שגורם לטעויות ותקשורת גרועה מול הלקוח קצה. או כמו שאני תמיד אומר ללקוחות שלי – זה כמו לגייס עובד ללא שכר (צריך לדווח לביטוח לאומי? 😜), שעובד 24/7/365, בלי מצבי רוח עולים ויורדים ושלא יוצא להפסקות אוכל או סיגריה!

שירות הלקוחות של העתיד לא יהיה כמו שירות הלקוחות של העבר. שירות הלקוחות יהיה מעשי ומותאם יותר לפי דרישה, עם פתרונות מותאמים יותר ללקוחות. והכי חשוב, זה ייתן חוויה 100% אנושית.

לסיכום, עסקים שפונים אליהם לא מעט עבור שירות לקוחות חייבים להתכונן ליום המחר על ידי השקעה בעוזרי בינה מלאכותית, אחרת הם יישארו מאחור בעולם הטכנולוגיה.

דילוג לתוכן